~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

Gullan

Av Gerty - 26 oktober 2009 14:16



   Detta är Gullan hon är 3,5 år och varit ute katt har varit försigtig av sig, jag har inte riktigt kumnnat klappat henne och hon vågade inte vara inne om dörren var stängd. Men till sist gick hon över tröskeln och kollade läget men hela tiden koll på dörren så den var uppe, men till slut fick jag klappa henne och tillomed lyfta upp henne, då när hon litade på mig visade jag henne brickan med god mat, och dom härliga kattsängarna, då sa hon nu flyttar jag in. Jag har p-sprutat henne, men skall sterilasera henne men hon måste vara helt trygg innan vi gör det

 
 
Ingen bild

Lena

26 oktober 2009 14:42

Du är en god djurvän. Inte konstigt att djuren flyttar in till dig. Kram Lena

 
lillis

lillis

26 oktober 2009 16:21

Så fin hon är Gullan,förstår att du har många djur du har nog ett hjärta av guld när det gäller djur
Ha en bra kväll
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

26 oktober 2009 19:58

Ett fynd denna Gullan! Inga katter är som sköldpaddor;) Min Maja för evigt i mitt hjärta så lik Gullan. Hon blev 12 år kanske hade hon blivit äldre om jag kastrerat henne men jag gav P-piller. Inte bra kan ge cancer sån skit.

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

26 oktober 2009 23:06

Hon är söt denna lilla prinsessan, påminner om den katten jag var så förtjust i lilla "Masken" som jag träffade hos er. Roligt att vara ute, men inget slår värmen inne i en varm och god säng, det har Gullan lärt sig, nu får hon välja och göra båda delarna.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

27 oktober 2009 17:10

Klart att inte hon kunde stå emot dig!!!! Världens goaste djurvän!!!
Kramar å pöss till lilla Gullan

http://yvonne.bloggagratis.se

 
agge

agge

27 oktober 2009 18:47

Så söt hon är lilla Gullan. Förstår att hon vill flytta in till dig.Hon vet att hon får det bra...

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Carina

Carina

27 oktober 2009 22:58

En sån liten söt kisse och förstår att hon blev impad av att få maten serverad och mysiga sängar att sova i.

Kramen Carina

http://www.eklovenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards