~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg under september 2008

Av Gerty - 6 september 2008 19:25

Nu är den lilla damen 5 veckor, och Emil är här och myser med henne. Så har vi tränat lite på att stå fint, lite hyfs får hon ju lära sig, är man president fru så är man, då gäller det att föra sig.

Av Gerty - 5 september 2008 12:01

Ja så var det fredag igen, samma väder idag som igår, så ibland får jag springa fort mellan skurarna. Vi skall hämta Emil idag efter skolan så nu skall han vara kennelpojke och underhålla Jacki det är bra om valpar får umgås med lite  olika människor

Av Gerty - 4 september 2008 10:25

Idag regnar det ena stunden sedan är det  solsken, i natt har det regnat hela  natten, igår kväll hade vi åska , så det blev inget vid datorn. Här har det inte hänt så mycke. Så jag tänkte jag skulle visa en fuskpolo och pulsvärmare jag gjort, får väl börja tänka på vintern

Av Gerty - 3 september 2008 08:38

Igår hann jag inte med datan, det var så fint väder här igår att jag satte igång att tvätta höll på hela dagen, det blåste bra så jag fick tort nästan allt, tvättade bort lite sommarkläder för dom behövs nog inte mera.Sedan skulle allt vikas och in i skåpen så det tog ju sin tid, och när jag hade tvättat sista maskinen pajade den, den har haft lite konstiga ljud för sig, men igår ville den inte mer, den är rätt så ny , så jag tror att det går på garantin. Och i mellan varverna skall ju Jacki ut och det tar ju sin tid det också hon kan ju inte vara ut ensam, Hedda är ju med , och det tycker att det är så kul när Jacki skall ut så jag får passa så det går lungt till för Hedda är lite busig. Men sådana är ju golden leker hela livet

Av Gerty - 1 september 2008 22:11

Idag har Jacki varit ute för förste gången det tyckte hon om

Av Gerty - 1 september 2008 00:05

Hej på er gott folk, ser det ut som jag haft en blöt helg. Så här hittade matte mig i lördagskväll, då säger hon till husse har han varit i barskåret den slyngeln. Suck mäniskan är ett bra konstigt djur som tror att man måste häva i sig en massa sprit för att man skall lägga och fläka ut sig. Nej nej det behövs bara god mat och en go korg och skita i omvärden. Hälsningar Taggen

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards