~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Stickat

Av Gerty - 7 februari 2013 11:27

Rotade lite i mina gömmor hittade två påsar med restgarn lite tjockare som passade till sockar att ha typ i gummistövlar,hittade även ett mönster med tvär tå, det har jag inte gjort förut, men det blev bra satt jättebra på foten, 18 par blev det i blandade färger.Får säga som Emil i Lönneberga bara en är törr om fötterna.

 

 
 
Maria

Maria

7 februari 2013 11:40

Önskar att jag oxå kunde sticka sockor. Då skulle jag aldrig frysa om fötterna. Duktig du är.

Kram Maria

http://zilwerbeam.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

7 februari 2013 12:54

Oj så många fina sockor du stickat
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

7 februari 2013 20:59

Oj herrejösses va sockor du stickat.
Ja du är verkligen duktig på att sticka det mås jag säga!
Ha en fin kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

7 februari 2013 22:54

Tack för telefon samtalet i dag, bra att du ringde så vi fick rätsida på min kommentar, tänk så tokigt det kunde bli hehe.
Så många sockar du har samlat på dig, färgglada och varma, dessa hittar nog fötter som behöver dem, duktig är du.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

10 februari 2013 16:37

WOW... du är ju fantastiskt duktig på att sticka. Å underbara fäger har du gort dem alla i!
Önskar dig en härlig söndag. Krameli kram

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

10 februari 2013 17:39

Vad du är duktig. Mina jag köpte har jag andvänt mycket.
Hör är det full vinter igen. Kram

http://bernwiks.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards